Jak mít „břišáky“ bez sedů-lehů

říjen

10

2017

Jak mít „břišáky“ bez sedů-lehů

| 2017-10-10T18:21:36+00:0010. říjen 2017 | #lifestyle |

Jak mít „břišáky“ bez sedů-lehů

Dělat sedy-lehy, je jak počítat peníze v peněžence. Máme dobrý pocit, když si peníze počítáme, ale nevyděláváme je tím. Tak nějak to platí u sedů-lehů. Spalujeme při nich kalorie, ale svaly na břiše se moc nerýsují. Náš střet těla (jádro) složený výhradně se svalů na břiše, má za úkol přenášet sílu z nohou do horní části těla a stabilizovat náš trup. Střed těla funguje dobře, když je schopen odolávat protažení a rotaci. Prodloužení a pootočení je pohyb páteře. U většiny základních cviků je vyžadován pohyb páteře místo toho, aby byla stabilizovaná. A to není dobře.  Následující program vám ukáže, jak to dělat správně.

Dýchání 90/90

Co je neuvěřitelně důležité, je správně vydechovat. Když budete při cvičení správně dýchat, vaše břišní svaly budou lépe pracovat. Jak na to: Lehněte si na podložku, tak, abyste mohly opřít nohy o stěnu ohnuté v kolenech na 90 stupňů. Jedna ruka leží na spodním břiše, druhá na hrudi. Pomalu se nosem nadechujte 3 vteřiny, krátká pauza a pak zase nosem pomalu vydechujte. Výdech by měl trvat 5 – 6 vteřin. 3 vteřiny přestávka a cyklus zopakujte. 10 opakování

Držení těla

Když uvidíte v této poloze někoho ležet, hned vás napadne, že dělá něco z pilates. Vypadá to velice jednoduše, ale není to tak. Je to neuvěřitelně náročné. Při dutém držení těla bojujete s gravitací. Když provádíte polohu dutého těla, musíte si představovat žeberní a pánevní část jako dvě plechovky stojící na sobě. Pokud vaše plechovky na sobě nestojí, funguje špatně vaše tělové jádro. Jak na to: Položte se na podlahu, dolní část trupu zatlačte do podložky a břišní svaly vytahujte nahoru. Ramena zvedněte z podložky a ruce natáhněte do vzduchu podél uší, hýžďové svaly stlačte a nohy zvedněte do výšky jen pár centimetrů. V této poloze vydržte 30 vteřin. 2 opakování

Mrtvý tah

Cvik mrtvý tah funguje, ať už chcete nabrat sílu nebo zvednout kondici. Kvůli požadavkům na dýchání při jeho provádění fantasticky funguje i na posílení jádra. Při zvedání těžkých břemen je nejdůležitější chránit páteř. Proto je důležité dýchat pomocí membrány. Při dýchání pomocí membrány jsou vaše orgány tlačeny dolů a tím vytváří větší tlak v našem vnitřním válci. Větší tlak drží naše „plechovky“ na sobě. Jak na to: Rozkročte se na šíři ramen, uchopte činku z vnějších stran nohou. V zádech se narovnejte a boky spusťte dolu, hrudník zvedněte. Začněte zvedat holeněmi. Zvedejte se rovně, hrudník držte vzhůru, činku držte co nejvíce k tělu. 5 opakování, 4 sady

Jednoručka na lavičce

I lavička může být použita k posílení vašeho jádra. Nezapomínejme, že nejdůležitější prací jádra je být stabilní. Při jednostranném posilování jádro nutíme odolávat otáčení k zatěžované straně. Jinak toto cvičení nemá význam. Jak na to: Položte se na lavici, cílem je udržet záda celou plocho na lavici. Nohy položené na zemi, kolena držte ohnutá do pravého úhlu, zvedejte činku z podpaží nad hlavu. 3 sady, 8 opakování na jednu stranu Trénujte správným způsobem, trénujte poctivě, držte své jádro stabilní a budete mít břišní svaly, na které se bude radost dívat. A také nazapomínejte na správné doplňky stravy. Právě ty vám pomohou k vysněné postavě.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2020 Write.cz, s.r.o.