Co se zvířaty z útulků? Americký pivovar přišel se skvělým nápadem: K adopci psa pivo na tři měsíce zdarma

duben

12

2020

Co se zvířaty z útulků? Americký pivovar přišel se skvělým nápadem: K adopci psa pivo na tři měsíce zdarma

| 2020-04-12T23:55:22+00:0012. duben 2020 | #pivo#Inspirace#KoronaJePičus |

Každý z nás je obklopen informacemi o tom, jak místním podnikům docházejí peníze a ukončují provoz. Ale ti, kteří nemohou jít sami vydělávat na své granule a péči jsou ohroženi bezprostředně. Psi v útulcích a zvířata v zooparcích, které nyní bez návštěvníků nemají žádný příjem, budou brzy čelit docházejícím zásobám krmení.

Se skvělým řešením se v USA blýsknul pivovar Busch se sídlem v Missouri. Přišli s nápadem, že pro 500 lidí, kteří si do trvalé nebo dočasné péče vezmou psa ze záchranné stanice Midwest Animal Rescue, věnují tříměsíční dodávku piv zdarma.

Vítězem budou všichni, jak útulek, kterému se ulehčí a sníží výdaje, tak adoptivní páníček, který po dobu výjimečného stavu nebude doma sám a může u TV popíjet studené pivo a především získá nového kamaráda.

"Během těchto nejistých a spíše osamělých časů potřebují lidé přijít na jiné myšlenky. Spoustu z nás rozveselí už roztomilé štěněcí memy a fotografie na sociálních sítích. Ale stejně tak, jak my potřebujeme ty fotky roztomilých štěňátek, tak ta štěňátka potřebují nás. Pobyt doma a dodržování minimální vzdálenosti je lepší s chlupatým přítelem po vašem boku a studeným pivem v ruce,” uvedl mluvčí společnosti Busch.

Technicky proces usnadnili jak to jen šlo. Na registraci pro dodávku piva gratis stačí do 25. dubna poslat snímek obrazovky potvrzující dočasku nebo adopci na Facebook, Twitter nebo Instagram firmy a prvních 500 schválených páníčků obdrží od společnosti Busch předplacenou debetní kartu s kreditem 100 USD, které lze využít k nákupu piva. Tady se hodí podotknout, že Busch, patřící do rodiny Anheuser-Busch koncernu AB InBev, je spíše levné pivo, u jiné značky by oněch sto dolarů na tři měsíce v USA opravdu nevystačilo.

Každopádně nápad je to vynikající. Určitě by bylo skvělé, kdyby se konečně začaly takovouto prezentací inspirovat i pivovary u nás. Ale abychom byli fér, naše pivovary stojí do velké míry na sudovém pivu, kde spotřeba klesla díky koronaviru až o 90% procent. A na rozdíl od amerických koncernů, které zaznamenaly v plechovkovém a lahvovém pivu rekordní tržby, naše pivovary počítají ztráty.

Ale to na výborné myšlence nic nemění. A není to jediná zajímavá akce tohoto pivovaru. Když tuto zimu začaly v Minnesotě přívaly sněhu, vypsali u Busche slevu jeden dolar na balení piv za každý palec napadaného sněhu v dané oblasti. Naštěstí určili výši maximální slevy, protože v některých chladných oblastech napadalo až 77,1 palců prašanu. 

A jak i někteří lihovarníci u nás, tak Anheuser-Busch i další z koncernu začali ve svých závodech vyrábět dezinfekce a dezinfekční gely, případně věnovali alkohol pro dezinfekční účely. Jak společnost vtipně uvádí, věnovali ten alkohol, který ušetřili na nealkoholickém pivu.

 

Images by Midwest Animal Rescue & Services and Anheuser-Busch InBev

 

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2024 Write.cz, s.r.o.