Výhody kruhového tréninku

Kdo by nechtěl mít štíhlou vysportovanou postavu. Asi skoro každý. Bohužel už ne všichni mají rádi klasická fitness centra s těžkopádnými stroji.

Proto je zde kruhový trénink.

Benefity kruhového tréninku

Svým pojetím kruhový trénink představuje kombinaci několika faktorů.

  1. Využití vlastní hmotnosti při přirozeném cvičení

Cviky zpravidla s využitím vlastní hmotnosti vychází z přirozeného pohybu. Rovnoměrně zatěžují všechny skupiny svalů a jsou zaměřené na rychlé získání kondice a na formování postavy. U kruhového tréninku jde o sérii cviků, jako jsou dřepy, výpady, kliky, výskoky, skoky přes švihadlo atd. Na nějaké hodinové vysedávání na lavičce s činkou v ruce rychle zapomeňte.

  1. Kruhový trénink šetří váš čas

Další výhodou tohoto typu tréninku je čas. Kruhový trénink sice lze naplánovat i na hodinu, ale není to potřeba. Obvyklá doba cvičení je cca 30 minut. Zatímco u běžného cvičení mezi sériemi odpočíváte pár desítek sekund, u kruhového tréninku neodpočíváte vůbec. Po skončení jednoho cviku, hned naskočíte na druhý. Takto v kruhu putujete např. 3x. Tím je trénink dokončen. Takže i s případnou cestou do tělocvičny vám trénink nezabere víc než hodinu. A to už pro své zdraví může „obětovat“ každá žena.

  1. Rychlé výsledky zaručuje vysoká intenzita cvičení

Díky velké náročnosti kruhového tréninku se kýžené výsledky dostavují docela rychle. Tento trénink je založen na tom, že od začátku až do konce musíte jet naplno. Zároveň si ale můžete počet „okruhů“ přizpůsobit své aktuální kondici a postupně počet zvedat. Vaši kondici nejrychleji posunete vzhůru, když své tělo potrápíte až na hranu jeho možností. A pro tento účel byl stvořen kruhový trénink. Je to trénink vhodný pro jedince toužící po získání kondice a štíhlé postavě. Pro ty, co chtějí nabrat velké množství svalové hmoty, tento typ tréninku moc nepomůže.