Jak při běhání vytrvat a nenudit se

říjen

30

2017

Jak při běhání vytrvat a nenudit se

| 2017-10-30T18:37:10+00:0030. říjen 2017 | #lifestyle |

Jak při běhání vytrvat a nenudit se

Studie tvrdí, že běžci, kteří se upřeně dívají dopředu, se pravděpodobněji zraní. Ale jak jinak odpoutat pozornost od bolavých nohou a monotónního pohybu. Od běhu očekáváme příval endorfinů, elegantní nohy a duševní pohodu. Ale zároveň bojujeme s bolestí (ano běh někdy bolí a to hodně) a nudou. Většina z nás při běhu ráda něco sleduje. Např. obrazovku v posilovně. Ale studie dokazují, že lidé potom mění svůj styl běhu, aby dobře viděli. Běží pomaleji, kolena a kotníky dopadají z větší výšky a to vede ke zranění. Při běhání bychom se měli dívat spíše dolů. Ale jak se tedy rozptýlit. Skvělým zdrojem rozptýlení jsou zvukové knihy a podcasty. Jestli máte raději hudbu, vytvořte si seznam skladeb, které mají podobnou rytmiku a stejný počet úderů za minutu, jako je vaše očekávaná rychlost. Na zajímavosti také přidá, když svoji rychlost a sklon budete měnit. Lze také stáhnou běžeckou aplikaci, která vám každých pár minut oznámí, jakou rychlostí běžíte a kolik jste uběhli. V závodech, kde nejsou sluchátka povolena, je to těžší. Když nastoupí bolest, je dobré si opakovat mantru „bolest je dočasná“. Abyste udrželi soustředěnost, můžete použít také mentální aritmetiku. Počítání segmentů, nebo si vyberte číslo a počítejte tam a zase zpátky na nulu. Vaší fantazii se meze taky nekladou, takže v těžkých okamžicích si přestavujte odměnu, kterou si dopřeje na konci. Např. teplou lázeň, vychlazené pivo nebo jen radost.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.