Máte rádi vůni nového auta? Číňané ne, pomůže jim Continental

květen

16

2019

Máte rádi vůni nového auta? Číňané ne, pomůže jim Continental

| 2019-05-16T04:00:08+00:0016. květen 2019 | #Čína#Continental |

Zažili jste ten okamžik, kdy usednete do nového vozu a všechno voní novotou? Kdo by si stěžoval, že? Nejedná se o řečnickou otázku, stěžují si totiž Číňané.

Řešení nabídla společnost Continental, ta totiž nepůsobí jen v oblasti výroby pneumatik a automobilových systémů, ale také chce, aby vaše nové auto vonělo podle vašich představ. Výrobce se snaží vylepšit interiérové prostředí svým novým interiérovým materiálem Acella.

Asi se logicky ptáte proč. Mnozí z nás co se setkali s vůní nově vyrobeného auta, se jí nemohli nabažit, kdo by ji chtěl nahrazovat? V Číně mají prostě jiný názor.

Podle čínské studie z roku 2018 je vůně zbrusu nového auta něco, s čím nezanedbatelný počet kupujících v Číně nedokáže být spokojen. Více než deset procent tamních řidičů si stěžovalo na zápach svých zcela nových vozů. Ve skutečnosti je podle průzkumu vůně pro čínské motoristy ještě důležitější, než nadměrná spotřeba paliva.

Výrobci vozidel tento problém nenechali bez povšimnutí a jako první do hry vstupuje Continental. "Když nám naši obchodní partneři řekli o stížnostech koncových zákazníků, měli jsme už prakticky řešení po ruce. Vývoj na trhu sledujeme podrobně, takže na výzkumu jsme již dávno pracovali. Díky tomu jsme dokázali dodat vonící vnitřní povrchový materiál Acella velmi brzy,"  říká Cai Dongdan z Continentalu, kde je součástí šestičlenného vývojového týmu stojícího za Acellou. "Interiéry vozidel mají velký vliv na smysly lidí. Vnímání všech tvarů, materiálů a povrchů ovlivní to, jestli si lidé chtějí koupit určité auto nebo ne. To samé platí i pro vůni."

Experti na materiály v Continentalu sídlící v čínském Zhangjiagangu, kde společnost nedávno rozšířila své výzkumné a vývojové pracoviště, navrhli metodu pro integraci vůně do vrstvy již osvědčeného vnitřního povrchového materiálu. Vývoj zcela nového materiálu by byl nákladný a časově náročný, modernizovat proto stávající materiál pomocí nové metody byl tedy jasnou volbou. Tvůrci vytvořili navíc hned několik příchutí, aby co nejlépe vyhověli požadavkům všech zákazníků. Takže při objednávce si při specifikaci výbavy a barev ještě navolíte vůni interiéru.

"Byla to lehká, ovocná a svěží vůně, která byla zvolena výrobcem a jejich zákazníky jako nejlepší. Trvalo nám to jen jeden rok od od první myšlenky po uvedení do sériové výroby." Tým dokázal pak během dalších šesti měsíců vyvinout další dvě příchutě, zelený čaj a pánský parfém. "Tyto nové příjemné vůně navozují pocit pohody. A naši zákazníci jsou velmi potěšeni, že jsme v tak krátké době dokázali vyřešit problém zápachu," pokračuje Cai.

Kromě toho nabízí Continental vůně v různých stupních intenzity. Stejně jako vůně nového automobilu po čase zmizí, vůně zeleného čaje se také vypařuje. "Vůně vám v interiéru nezůstane po zbytek životnosti vozidla. V závislosti na zvolené intenzitě bude stále lehce vnímatelný po šesti až osmi měsících, poté úplně zmizí," vysvětluje Cai. Dodává, že Acella neobsahuje stabilizátory obsahující těžké kovy a prošla všemi příslušnými testy na přítomnost těkavých organických sloučenin.

Vyměnili byste vůni určenou pro první majitele za zelený čaj?

 

 

Photo by Continental

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2024 Write.cz, s.r.o.