Které cvičení spálí více kalorií než běh?

září

26

2017

Které cvičení spálí více kalorií než běh?

| 2017-09-26T07:01:36+00:0026. září 2017 | #lifestyle |

Které cvičení spálí více kalorií než běh?

Pro spálení tuku a kalorií se nemusíte plácat po venku v blátě. Existují totiž i zábavnější metody, které lze praktikovat na podzim. My běhání fandíme. Snižuje stres, zvyšuje vytrvalost a samozřejmě spalujeme při něm kalorie. A to k tomu potřebujeme pouze boty a cestu. Spálíme asi 10 kalorii za minutu, když poběžíme rychlostí 10 km/h. To je dobré. A když poběžíme rychleji, spálíme ještě víc. Ale běh je kardiologické cvičení, které nesedí každému. Máme pro vás 10 způsobů kardio cvičení, u kterých spálíme kalorii ještě víc.

Kettlebell

Toto kardio cvičení tvoří svaly kolem našich hýždí a ramen a posiluje srdce. Dle výzkumu sportovci při tomto cvičení spálí 20,2 kalorií za minutu. Kettlebell je tak účinný proto, že děláme pohyb, na který nejsme zvyklí.

Veslování

Muž o váze 84 kilogramů vypálí při intenzivním veslování 377 kalorii během 30 minut, a nebo cca 12,5 kalorií za minutu. Toto cvičení je efektivní, protože využíváme svaly na nohách, rukách i zádech. Protrénujeme celé tělo.

Angličáky

Muž o váze 82 kilogramů spálí cca 1,43 kalorii při jednom angličáku. Jestliže tedy uděláme 10 angličáků za minutu, spálíme 14 kalorií. A to je tolik, kolik spálíme při 30 vteřinovém sprintu na kole. To dělá z angličáků jedno z nejnáročnějších kardio cvičení.

Spinning

Zní to bláznivě, ale na stacionárním kole můžeme spálit až 87 kalorií během jedné minuty. Je to o tom, že do toho dáme vše, co je v našich silách.

Skákání přes švihadlo

Toto kardio cvičení trénuje naši koordinaci a rovnováhu a využíváme při něm více svalů než při joggingu. Zvlášť, když při skákání měníme polohu nohou i rukou. Při středně náročném skákání (100 až 120 skoků za minutu) spálíme 13 kalorií za minutu.

Cyklistika na fat-biku

Tento rozvíjející se sport bychom měli vyzkoušet. Můžeme při něm spálit téměř 25 kalorií za minutu. To ovšem ale závisí na naší vytrvalosti, kondici a schopnostech. Je to obtížný sport, při kterém bojujeme proti všem typům terénu za každého počasí.

Kruháč

Toto cvičení kombinuje tři cviky – 5 shybů, 10 kliků a 15 dřepů. Díky tomu pracujeme s různými skupinami svalů. Pokusíme se udělat co nejvíce kol nejméně za dvacet minut. Pokud jsme opravdu v dobré kondici, můžeme cvičit bez přestávky, ale jestli patříme k většině, tak budeme mezi cviky odpočívat. Při tomto cvičení spálíme průměrně 13 kalorií za minutu.

Běh na lyžích

Běh na lyžích v porovnání s během přibližně se stejnou rychlostí je lepší kardio trénink. Je to proto, že tento sport vyžaduje, abychom se dolní částí těla tlačili k zemi. Ale nemusíme hledat čerstvý sníh, stačí se ve své tělocvičně zeptat na stroj Concept2 SkiErg.

Dřepy s výskokem

Tento cvik je zázračný. Nejenom že spálíte kalorie při jeho cvičení, ale také po něm. Studie prokázala, že po cvičení dřepů s výskokem se metabolizmus po 30 minut zrychlí dvojnásobně. 13,4 kalorií za minutu spálíme, když během 20 sekund uděláme 8 dřepů s výskokem.

Bojová lana

Při cvičení s bojovými lany průměrně spálíme 10,3 kalorií za minutu.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.