Co byste měli dělat před tréninkem?

říjen

18

2017

Co byste měli dělat před tréninkem?

| 2017-10-18T21:20:29+00:0018. říjen 2017 | #lifestyle |

Co byste měli dělat před tréninkem?

To co děláte během tréninku je velmi důležité, ale neméně důležité je i to, co děláte před ním. Vaše zvyky, před tím než zvednete první činku, nebo uděláte první výskok, dramaticky ovlivňují celkovou zdatnost a vaše výsledky. Špičkoví trenéři radí, jak se připravují na každodenní práci. Tady je 6 užitečných rad.

Kofein, kofein, kofein

Ben Sweeney, trenér Brick New York říká: „Káva je pro mě před tréninkem nezbytná. Káva mě před tréninkem nakopne a není plná zbytečných přísad.“

Udělej si čas na pohyb

Někdy si neuvědomujeme, že cvičení, které na pohled vypadá skvěle a jednoduše, nemusí naše netrénované tělo zvládnout. Prvně se musíme ptát, jestli dokážeme ovládat pohybové rozsahy, abychom mohly bezpečně trénovat. Je dobré, vždy před tréninkem začít nějakou fyzickou prací uvolňující část těla, kterou chceme ten den trénovat. Fyzická práce zlepšuje kvalitu pohybů a získává přístup k novým oblastem pohybu.

Jídlo dvě hodiny před tréninkem

Jezte asi dvě hodiny před tréninkem. Za dvě hodiny stihne vaše tělo jídlo strávit a dodá potřebné palivo, které potřebujete při tréninku. Jídlo by mělo obsahovat vejce, ovoce a spoustu vody.

Když to jde, vezměte sebou kamaráda

„Vždycky cítím, že musím pracovat tvrději,“ říká osobní trenér Rhys Athayde. Trénovat ve dvou, neboli buddying  je skvělý způsob, jak být stále motivován a snažit se dokázat víc a víc.

Poslouchejte muziku

Při oblékání si pusťte svoji oblíbenou muziku. Nabudí vás na trénink.

Plánujte

Než se dostanete do posilovny, naplánujte si, co všechno chcete před tím udělat. Plán vám pomůže rychleji vše vyřídit a vy můžete včas přijít do posilovny a s čistou hlavou trénovat. A mimo to všechno, nezapomínejte na kvalitní doplňky stravy.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.