5 cviků, které musí znát každý začínající kulturista

listopad

2

2017

5 cviků, které musí znát každý začínající kulturista

| 2017-11-02T21:32:21+00:00 2. listopad 2017 | #lifestyle |

5 cviků, které musí znát každý začínající kulturista

Mnoho lidí si myslí, že budování svalů je jen bezduché cvičení, ale opak je pravdou. Toto cvičení vyžaduje znalosti, bez kterých se při posilování neobejdete. Vyvážená strava, správně zvolené potravinové doplňky a dobře prováděné pohyby vám pomohou docílit požadovaných výsledků a předejít zranění. Teď vám řekneme, které pohyby jsou pro začínající „bodybuilders“ zásadní. Ve videu jsou názorně ukázány všechny tyto cviky. Zdroj: https://www.bodybuilding.com/

Pět nejlepších cviků pro vybudování síly a svalů

  • Zvedání závaží za hlavou na lavici
Toto cvičení posiluje jak přední část hrudníku, tak i zadní. Vaše tělo začne dostávat tvar písmene V. Široká ramena a úzký pas, to chtějí všichni chlapi a všechny ženy na chlapech. Zvedání tímto způsobem vyžaduje flexibilitu a soustředěnost. Chodidla a kolena držte u sebe, zády si lehněte na lavici. Plně roztáhněte hruď a současně si protahujte svaly. Závaží rovnýma rukama pomalu dávejte za hlavu a zase zpátky nad hrudník.
  • Nasátí žaludku
Skvělý cvik pro úzký pas. Je to izometrický cvik a provádí se co největším vydechnutím vzduchu z plic a nadechnutím se do žaludku. Tím vše dohromady komprimujete a zúžíte svůj pas.  Provádějte tento cvik 2-3krát týdně a snažte se vydržet co nejdéle po 2-3 série.
  • Přitahování s lany
Při lanovém přitahování cítíte a tvarujete všechny svaly v horní části zad. Abyste se dostali do správného úhlu a tím se zaměřili na konkrétní skupiny svalů, je potřeba se naklonit trochu dozadu. Rukojeti nedržte moc pevně, ale spíše je nechte „viset“ ve vašich rukou, vytahujte z loktů a soustřeďte se na použití zádových svalů místo paží.
  • Rovná činka
Zvedání rovné velké činky je perfektní cvičení na velké plné ramenní svaly. Způsob uchopení činky rozhoduje, kterou skupinu svalů budete posilovat. Existují tři typy úchopu rovné činky – úzký, neutrální a velmi široký. Činku držte pouze konečky prstů, to umožňuje větší použití loktů a lépe aktivujete své deltové svaly.
  • Posílení zad
Pro každého, kdo myslí posilování vážně, je nutností mít pevná záda a silný trup. To je základ k úspěšnému pokračování. Nejlépe zpevníte záda zvedáním trupu se zafixovanými koleny a kotníky. Pro ještě větší zvětšení a rozšíření zádových svalů můžete použít závaží, velké podle toho, na kolik se cítíte. Čím větší budete mít svaly na dolní části zad, tím silnější budete mít trup.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.