10 nejlepších a nejrychlejších svačin na výlety

leden

3

2017

10 nejlepších a nejrychlejších svačin na výlety

| 2017-01-03T13:22:02+00:00 3. leden 2017 | #tipy |

10 nejlepších a nejrychlejších svačin na výlety

Chystáte se na výlet autem nebo pěšky? Potřebujete kvalitní a rychlé jídlo s sebou? Na fast-foody zapomeňte.

1.- Proteinové tyčinky

Mnoho z nich má velmi vysoký podíl cukru. Proto je nutné pečlivě vybírat. Ovšem, když najdete ty pravé, které mají vysoký podíl ořechů, semen nebo plodů, tak je to jedna z nejjednodušších svačin na cestách. A výhodou je, že je v dnešní době seženete v podstatě kdekoliv.

2.- Slunečnicová semínka

Většina semen jsou velmi dobrým zdrojem zdravých tuků. A slunečnicová semínka navíc obsahují živiny, které podporují srdce. Jako například hořčík.

3.- Sendvič s arašídovým máslem

Obyčejný sendvič s marmeládou je sice dobrý, ale ve výsledku obsahuje mnoho cukru. Ideální variantou je sendvič s arašídovým máslem. To obsahuje kvalitní zdroje bílkovin a tuků. A když použijete celozrnný chléb, tak docílíte i výhody komplexních sacharidů.

4.- Vejce natvrdo a celozrnné sušenky

Tato svačina se jednoduše přenáší a můžete ji klidně jíst i za volantem. Vejce uvařené natvrdo Vám zaženou hlad díky kvalitnímu zdroji bílkovin. A při kombinaci s celozrnnými sušenkami si zajistíte i přísun sacharidů. Díky tomu budete mít energii na několik dalších hodin.

5.- Řecký jogurt s ořechy nebo ovocem

Bílkovinami napěchovaný řecký jogurt Vám zastaví pocit hladu minimálně do dalšího tankování na pumpě. A když k němu přidáte ořechy nebo ovoce, dostanete navíc další energii, vlákninu a zdravé živiny.

6.- Popcorn

Vyhněte se popcornu, který je připravený v pytlících do mikrovlnné trouby. Tento druh je pokrytý chemikáliemi, které určitě nechcete. K vlastní výrobě Vám budou stačit zrnka kukuřice, trocha oleje a pánev s pokličkou na kamnech. Ideální zdroj vlákniny, antioxidantů a komplexních sacharidů.

7.- Hummus a kousky papriky

Hummus je kvalitním zdrojem bílkovin a vitamínů skupiny B. Když si k němu na cestách přidáte kousky papriky, tak získáte i množství vlákniny, která skvěle pomůže s trávením.

8.- Mrkev, hrozny nebo rozinky

Toto jsou vynikající zdroje rychlé energie. Navíc pokud řídíte, tak Vám jejich křoupání a pojídaní, pomůže být vzhůru a ve střehu.

9.- Sušené maso Jerky

Sušené kousky masa jsou vynikajícím zdrojem bílkovin, pokud potřebujete zahnat hlad. Bohužel průmyslově vyráběné varianty obsahují mnoho konzervantů a sodíku. Co takhle si sušené maso zkusit připravit doma před výletem?

10.- Mozzarella a kousky jablka

Nejlepší občerstvení musí obsahovat kvalitní bílkoviny, které zaženou hlad a k tomu malé množství zdravých tuků. Což přesně splňuje sýr Mozzarella. A pokud si k němu zakousnete jablko, tak svému tělu dodáte některé komplexní sacharidy, které Vám poskytnou energii.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2020 Write.cz, s.r.o.