Trendy cvičení ve fitness

říjen

31

2017

Trendy cvičení ve fitness

| 2017-10-31T21:04:26+00:0031. říjen 2017 | #lifestyle |

Trendy cvičení ve fitness

Přemýšlíte o tom, že byste začali věnovat nějakému cvičení? Nebo už sportujete, ale chcete nějakou změnu?  Tady vám dáme pár nejoblíbenějších trendů ve světě fitness za rok 2017.  Určitě si vyberete i vy.

Nové technologie

Ve světě fitness je už pár let technologie nepostradatelnou součástí. V roce 2017 zájem o tyto gadgety stoupl a budou žádané i nadále.  Můžete s nimi sledovat svoji tepovou frekvenci, uběhnutou vzdálenost, sledovat trasu GPS, nastavit připomenutí a atd.

Trénink se svojí hmotností

Tréninky bez vybavení jsou velmi oblíbené hned z několika důvodů. Snadno se učí, vyhovují všem úrovním schopností, můžete je provádět prakticky kdekoliv a dostanou vás do kondice. Klasické pohyby pro toto cvičení jsou shyby, kliky, výpady, prkno a mnoho dalších.

HIIT

Střídáním rychlého dynamického cvičení s vysokou intenzitou a krátkého odpočinku, docílíte  rychlého spalování kalorií. Chcete-li HIIT zkusit, kombinujte 45 vteřin cvičení (např. dřepy) s 15 vteřinami odpočinku. 20 minutové cvičení HIIT vám spálí cca 190 kalorií a váš metabolismus udrží nastartovaný ještě dlouho po skončení cvičení.

Zkušení certifikovaní profesionálové ve fitness

Počet osobních trenérů stále roste. Samozřejmě je to tím, že roste zájem o jejich služby. Když se chce někdo věnovat tréninku vážně a naplno, měl by si nejprve nechat poradit od profesionála. Ukáže vám správné pohyby a doporučí které minerály a vitamíny při tréninku vaše tělo potřebuje. Předejdete tak pravděpodobnému zranění a docílíte dříve svých vysněných výsledků.

Silový trénink

Doby, kdy největší fanoušci fitness cvičili pouze kardio jsou pryč. Budování svalové hmoty, snížení rizika cukrovky, bolesti zad, celková vitalita atd. jsou pozitiva silového tréninku. Dokonce i ženy si začaly uvědomovat, že zvedání závaží jim ve skutečnosti pomáhá pálit více tuku a zvyšuje metabolismus a nemusí jim nutně přidávat na objemu svalů.

Kruhový trénink

10 vybraných cviků se jeden po druhém dokončuje s dodržováním malého odpočinku mezi každým cvikem. Poté se celý okruh opakuje. Je to jednodušší cvičení než HIIT a je vhodný pro začátečníky. Kruhový trénink můžete provádět doma i v posilovně na strojích.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.