Nepřepínejte se, vydržíte déle…

říjen

9

2017

Nepřepínejte se, vydržíte déle…

| 2017-10-09T17:44:22+00:00 9. říjen 2017 | #lifestyle |

Nepřepínejte se, vydržíte déle…

HIIT (high intensity interval training) neboli trénink s vysokou intenzitou je v posledních letech velmi populární. Ale ne pro každého. Jeden odborník varuje, že HIIT není udržitelný způsob tréninku pro většinu lidí. V tréninku HIIT se intenzivní cvičení střídá s dlouhým odpočinkem. Vzhledem k tomu, že u HIIT je potřeba dosáhnout požadované úrovně intenzity, jsou potřebné cviky (dřepy s výskokem, angličáky, kliky,…) známi svojí obtížností. „Díky své nepříjemnosti může tento způsob cvičení některé lidi od cvičení spíše dlouhodobě odradit.“, uvedl profesor Panteleimon Ekkekakis, specialista na reakce těla při cvičení. „Našim cílem je lidi přesvědčit, že cvičení není trest, něco nepříjemného, nebo něco, co musí tolerovat, jako hořkou pilulku. HIIT má úroveň intenzity tak vysokou, že cvičení ztěžuje a odrazuje lidi od udržování dlouhodobého pravidelného pohybu.“, dodává Ekkekakis. Je třeba změnit naše vnímání sportu. Začlenění pohybu do našeho každodenního života nesmíme vnímat jako trest, ale jako něco příjemného.  I kdyby se mělo jednat jen o procházku se psem, nebo jízdu na kole s rodinou. Profesor Ekkekakis věří, že krátká každodenní procházka anebo laxní příjemné cvičení je přínosnější než krátkodobý intenzivní trénink. A to potvrzuje i vyšetřování veřejného zdraví ve Velké Británii, které ukázalo, že 41% dospělých od 40 do 60 let nechodí ani 10 minut denně. Pokud se i tak rozhodnete pro tento styl cvičení, tak rozhodně nezapomínejte na kvalitní suplementy. Pomohou Vám nejen v regeneraci, ale také v udržení dlouhodobého účinku cvičení.

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.