Fitness trendy na rok 2018

Blíží se konec roku a pomalu se ukazuje, co následující rok ve fitness pofrčí. Čekají nás překvapivé věci.

Trénink ve virtuální realitě

Zapomeňte, že musíte někam cestovat, abyste si prošli svět. Dnes se na to jde jinak. Stačí, když si obujete speciální tenisky, které komunikují s vaším speciálním běžeckým pásem, nasadíte brýle virtuální reality, zvolíte si zemi, kde se chcete podívat a můžete běžet. Anebo radši budete honit padouchy, to je také možné. Vaše mysl je zaneprázdněna scénou před vámi, že si ani neuvědomíte, jak tvrdě pracuje vaše tělo. A to je skvělé.

Trénink HIIT vystřídá LIIT

HIIT (trénink vysoké intenzity) – ty 15-20 minutové výbuchy sprintů, angličáků, bojových lan zvedají srdeční frekvenci a spalují kalorie. Ale co když to jde i jinak? Představujeme vám klidnějšího bratrance vysoko intenzivního tréninku – LIIT. LIIT je trénink s nízkou intenzitou a světe div se, také spaluje kalorie a zvedá srdeční frekvenci. Při tréninku budete potřebovat více času 30-40 minut, ale intervaly nebudou tak brutální, jako u HIIT.

Samoregulovaný pohyb (self-limiting movement)

Cílem tohoto tréninku je zlepšit základy kosterního a svalového zdraví, snížit svalovou nerovnováhu a naučit správné držení těla. Díky tomuto cvičení překonáte nemožné, jako je třeba mrtvý tah na jedné noze.

Zotavení těla i mysli

Každodenní tréninky si na vašem těle vybírají svou daň a je potřeba i pasivně tělo zotavovat. Kryoterapie a infračervené sauny jsou na to ideální. Infračervené sauny jsou stále oblíbenější a není se čemu divit. Pobyt v takovém zařízení vás detoxikuje, očistí a zahojí díky infračervenému světlu, které tělo ohřívá zevnitř. Dále vám pomůže hubnout, uleví vám od stresu a podpoří váš imunitní systém. Opakem sauny je kryoterapie. Při této terapii vás obklopí mlha chladná -150 oC na 1-3 minuty. Chlad zmírňuje bolest a záněty, zvyšuje přežití buněk.

Koučování týmu

Je pro vás nepříjemné cvičit v posilovně mezi ostatními, zejména jestli jste začátečník? Najděte si týmového kouče a ten vás naučí základnímu fitness. Týmový koučink je program po skupinu maximálně 8 lidí, většinou se stejnou zdatností. V programu se dozvíte jak cvičit, aby se zlepšilo vaše zdraví, jak se stravovat. Kouč vám sestaví plán výživy přímo na tělo. Takže se není čeho bát a hurá do toho.