Cvičení se Slambalem je úžasné

říjen

25

2017

Cvičení se Slambalem je úžasné

| 2017-10-25T20:16:24+00:0025. říjen 2017 | #lifestyle |

Cvičení se Slambalem je úžasné

Slam ball (typ medicinbalu) vám pomůže vypustit trochu páry po náročném dni a cvičení s ním vám dodá sílu. Slam ball je víceúčelový nástroj a najdete ho pravděpodobně v každé posilovně. Ale hodně často je přehlížen a to je velká škoda. Tato obyčejná koule vám může zajistit trénink celého těla. Slam ball se vyrábí v různých hmotnostech od 2,5 kg do 45 kg. „Při správném použití je slam ball skvělé cvičební nářadí. Můžete s ním univerzálně a úžasně kombinovat kardio trénink i odporový trénink. Při takovém cvičení vyvoláte aerobní odezvu, při níž se spalují tuky, a zvyšuje se vaše vytrvalost,“ říká profesionální trenér. Je však důležité myslet i na správnou výživu. Slam ball nebo D-ball je druh medicinbalu, je vyrobený z odolné gumy, takže oproti medicinbalu napraskne při tvrdých nárazech, je také menší, těžší a vyplněný sypkou hmotou. A také se tolik neodráží. Jedním z nejefektivnějších a nejčastěji používaný cvik se slam balem je házení. Je to jednoduchý cvik, při kterém slam ball zvednete a silou ho hodíte dolů. Je to výborné cvičení na uvolnění vzteku a stresu, a zároveň tím zapojujete všechny skupiny svalů ve vašem těle. Musíte udržet pevný trup, zatím co oběma rukama zvedáte míč nad hlavu a házíte dolů. Přenášíte sílu a energii přes boky, na celý trup a ruce. Se slambalem se toho ale dá dělat mnohem víc, než ho jen hodit na podlahu.

Slam ball dřepy

Nohama se rozkročte na šířku boků, míč držte ve výšce hrudníku. Kolena ohněte, hýždě pošlete dozadu, a dolů do dřepu. Pauza. Přes paty se vraťte do počátečního postoje. Pamatujte na to, že musíte mít pevný střed těla.

Hrudní podání

Začněte rozkročením, slam ball mějte ve výšce hrudi, stůjte tváří ke stěně. Boky otočte směrem ke zdi a hoďte míčem oběma rukama na zeď. Při odrazu míč chyťte. Při každém hodu měňte přední nohu. Protože jde o silový cvik, házejte míčem tak tvrdě, jak jen můžete.

Angličák se stiskem nad hlavou

Nohy mějte rozkročené na šíři boků, míč držte ve výšce hrudníku. Ohněte se dolů, nohy zakopněte do polohy při klikách, stiskněte míč a skočte nohama zase zpět, postavte se a míč zvedněte nad hlavu a stiskněte. Vraťte se zpět do počátečního postoje. Opakujte. Nezapomeňte pevně držet jádro a mít rovnou páteř. Míč zvedejte s výdechem, abyste z každého pohybu získali co nejvíc.

Sklapovačky

Položte se na podlahu, slam ball držte ve výšce hrudníku, kolena ohnutá, chodidla na podlaze blíž k hýždím. Zvedněte míč nad hrudník a pomalu dávejte míč ke kolenům a zpět. Opakujte. Hlídejte si spodní záda, aby byly pořád opřené o podlahu. Nesmíte vytvářet klenbu. zdroj foto: http://www.dailyburn.com/

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2019 Write.cz, s.r.o.